Gerald Naelaerts

  • Job
    Practice Leader Instore Excellence bij BrainTower
  • Specialisatie
    Category Management, Shopper Marketing, analytical skills
  • Ervaring
    Nielsen, Retail Insights, Kuwait Petroleum

Na zijn studies aan Universiteit Antwerpen en Vlerick, heeft Gerald zo'n 10 jaar professionele ervaring opgedaan bij Mars (verkoop), AC Nielsen (marketing consultant voor fabrikanten en retailers), Retail Insights (marktonderzoek consultant) en Kuwait Petroleum (analyst / Shop Advisor). Daarna werkte hij in onafhankelijk project management. Sinds 2008 werkt hij voor BrainTower. Zijn sterke punten zijn sterke analytische vaardigheden in combinatie met een pragmatische geest. Hij heeft al verschillende interim projecten succesvol afgewerkt onder andere bij Vandemoortele, Sara Lee H&BC, Texaco, PepsiCo, Spotless Group en Diageo. Door de jaren heen heeft hij veel ervaring opgedaan in verschillende retail kanalen (supermarkten, drogisterijen, benzinestations, etc), en is hij dol op het combineren van deze ervaringen met zijn passie voor het bouwen van bruggen tussen mensen en bedrijven.