New Product Launch Analysis - 10/10/2017

Trainer
Categorie
Analytische opleidingen
Tijd
10 oktober 2017 (9u30 tot 17u)
Prijs
€599
Score
4.2/5

60-90% van de innovaties mislukken helaas, maar hoe zorgt u dat uw nieuwe innovatie wel succes boekt?

 

Wilt u winnen in het competitieve landschap, dan moet u innoveren. Innoveren kost veel geld en tijd. Het is dus van het grootste belang om uw innovatie op de juiste manier op te volgen.

 

Deze opleiding werd opgesteld voor junior medewerkers en middle management in FMCG/retail marketing en verkoop.
De opleiding wordt in het Engels of Nederlands gegeven, afhankelijk van de taal van de deelnemers.

 

 

Wat zeggen de deelnemers?

"Good content brought in a great way, for people discovering this area or people who want a quick refresh." - Laurens Dejager, Innovation Manager AB Inbev

"Très intéressant et beaucoup d'examples de cas concrets qui facilitent la compréhension." - Magali Balfroid - Category Coach Colruyt

"Zeer goede training die naast theorie ook de analyse praktijk naar voor brengt!" - Galia De Fulviis, Junior Brand Manager NV Vandemoortele Lipids

Belangrijkste onderdelen
De 12 factoren die belangrijk zijn voor een succesvolle lancering
6 gouden regels
10 geboden van succesvolle innovatie
Recente en toekomstige trends in de food retail
De basis - de belangrijkste feiten om productlanceringen op te volgen
KPI's voor innovaties - productontwikkeling, distributie, in-store, prijs en consumentengegevens
Het opbouwen van een argumentarium om meer listings te krijgen voor nieuwe producten
Lessons
New Product Launch Analysis 8 februari 2018
New Product Launch Analysis 2 oktober 2018

About the trainer

Silvie Vanhout is een gepassioneerd trainer / marketeer met 16 jaar ervaring in verschillende aspecten van de opleiding en marketing, zowel in België als in Europa. Ze heeft gewerkt bij The House of Marketing, waar bedrijven een beroep op haar expertise op het gebied van communicatie en marktonderzoek deden. Bij Nielsen, was ze teammanager en account manager voor verschillende middelgrote en grote accounts. Silvie was ook verantwoordelijk voor de opleidingen in de Benelux, en het opleiden van nieuwe rekruten, stagiaires en medewerkers in België, Nederland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en India. Sinds juli 2012 is Silvie werkzaam als Managing Partner en trainer van The Retail Academy voor Europa.