Logistics - 22/03/2018

Categorie
E-commerce opleidingen
Tijd
22 maart 2018 (van 14u tot 18u)
Prijs
€375
Score
4.1/5

Het aanbod aan leveringsopties en keuzemogelijkheden voor klanten is sterk toegenomen, hierdoor wordt de complexiteit van de logistiek een nog grotere uitdaging. Consolidatie, bundeling, routing en scheduling hebben al aan belang gewonnen. De vraag naar toegang tot producten, zowel in de winkel als online hebben de retailers gedwongen om innovatieve leveringsmogelijkheden te introduceren. Multimodaliteit en snellere leveringopties zijn zeer belangrijk in dit opzicht. Bedrijven zijn aan het bekijken welke partners hen kunnen helpen in de meest efficiënte go-to-market strategie. Dit geldt ook voor strategische partnerships met bestaande, fysieke verkooppunten of de uitbreiding van hun aanwezigheid met behulp van online marktplaatsen. Alea geeft u niet alleen een overzicht van de logistieke verwachtingen van de consument, maar ook van de huidige en toekomstige logistieke oplossingen. Ze helpt uw verzendingskeuzes optimaliseren. Ze bekijkt hoe uw ‘bricks’ kunnen helpen voor de logistieke opvolging van uw 'clicks'. 

 

Case : Frank de Wulf, directeur van DistriMedia, vertaalt de theorie van logistiek naar fulfilment in de praktijk aan de hand van de klantencase Lannoo.

 

Deze opleiding wordt in het Engels gegeven.

 

 

Wat zeggen de deelnemers?

"Een zéér goede training gegeven door een minstens even goede trainer/docent!" - Giuliano Guarraci, bpost

"Inisght and better understanding of the challenges of e-commerce." - Marc Vrancken, Harte Hanks

"Good overview of the main topics and issues as of today." - Bart De Beuker, Fun Belgium

 

Korting voor SafeShops leden en abonnees van Gondola: € 295 ipv € 375

Belangrijkste onderdelen
Tips en ideeën voor het kiezen van uw strategische logistieke partners
Hoe beslissen hoeveel 'bricks' (fysieke winkels) compatibel zijn met 'clicks' (online winkels)
Het optimaliseren van uw leveringopties

About the trainer

Dr. Alea Fairchild is een consultant, gedreven door technologie marketing en innovatie. Haar marketing expertise is het ontwikkelen en het gebruik van intelligentie en technologie in product planning en business strategie. Haar technische expertise ligt op het vlak van open architectuur, privacy, veiligheid en interoperabiliteit. Ze blinkt uit in technologische trends en toekomstige prognoses. Zij is auteur van vijf boeken over technologie en business planning.