Google Analytics - 22/02/2018

Categorie
E-commerce opleidingen
Tijd
22 februari 2018 (van 14h tot 18u)
Prijs
€375
Score
4.0/5

Juiste conclusies = goed actieplan

 

Iedereen heeft al gehoord van Google Analytics. Het is een geweldige tool om het verkeer op je website te monitoren en het effect van marketingacties te meten.  Daarom organiseert The Retail Academy, in samenwerking met Safeshops, een specifieke opleiding rond Google Analytics!

 

Tijdens deze opleiding krijg je een inzicht in de belangrijkste zaken van Google Analytics.

Je leert:

- begrijpen waar de data vandaan komt

- in welke vorm data verschijnt

- en hoe je gerichte acties kan afrekenen aan het juiste kanaal

 

Na afloop van de opleiding kan je je eigen rapporten maken en zal je op de hoogte kunnen blijven van de performantie van je website.

De opleiding wordt gegeven door Ben Vroemans en Kelly Jongeneelen.  Beide zijn Online Marketing Consultant bij OM Collective.

 

Wat zeggen de deelnemers :

Kelly Jongeneelen – Online Marketing Consultant – kelly@omcollective.com

Ben Vroemans – Online Marketing Consultant – ben@omcollective.com

"A practical introduction to Google Analytics." - Clio Hendrickx, Les Soeurs

"Gives a better view of the possibilities of Google Analytics." - Marco Turcatto, Ovidias

"Een leerrijke training voor een leek in Google Analytics." - Giulliano Guarraci, bpost

 

SafeShops-leden en Gondola-abonnees genieten van een korting (295€ in plaats van 375€)!

Belangrijkste onderdelen
Weergave (nut van verschillende weergaven in Analytics)
Filters instellen (Correcte en interpreteerbare data om te analyseren)
Doelen instellen en meten
Custom dashboards maken en meldingen krijgen
Rapportagemogelijkheden (acquisitie, gedrag, doelgroepen, opstellen van de juiste segmenten)
Bonus (indien voldoende tijd): gebeurtenissen en introductie Google Tagmanager