Customer Experience - Usability & Testing - 14/06/2018

Trainer
Categorie
E-commerce opleidingen
Tijd
14 juni 2018 (van 14u tot 18u)
Prijs
€375
Score
4.8/5

Maak uw e-shop gebruiksvriendelijk!

 

Om uw  e-shop succesvol te maken is het van het grootste belang dat zoeken, kiezen en bestellen van een product een fluitje van een cent is. Complexe pagina’s, onbegrijpelijke productcategorieën, ingewikkelde zoekfuncties en moeilijke checkout flow leiden tot een slechte user experience en doen klanten onherroepelijk afhaken.

 

Johan Verhaegen, UX Strategist bij Human Interface Group leert u de belangrijkste principes van user experience design voor het bouwen van een succesvolle e-shop, en geeft u talrijke tips die u zelf in de praktijk kunt toepassen. 

 

Wat zeggen de deelnemers :

"Inspirational!" - Ilse Fenickx, Little Things

"Boeiend, beknopt maar toch veel geleerd!" - Heidi Reynaert, Belgomilk

"Zeer interessant met toepasbare tips & tricks." - Romina Vanderhaegen, The Java Coffee Company

 

 

SafeShops leden en Gondola abonnees betalen 295€ in plaats van 375€!

Belangrijkste onderdelen
Welke ‘user experience’ strategieën u best gebruikt voor uw e-shop ?
Wat is een goede e-shop?
Welke voorbeelden volgt u best ? En welke laat u beter links liggen?
Hoe kan ik mijn e-shop testen op het vlak van usability ?

About the trainer

Johan Verhaegen is een UX strateeg met 20 jaar ervaring. De voorbije decennia ontwierp hij tal van innovatieve mobiele applicaties en interactieve websites voor o.a. Antwerp Management School, BDmyShopi, E5 mode, Delhaize, Tennis Vlaanderen en Ingenico Payment Systems. Hij is de stuwende kracht achter de UX methodologie van Human Interface group, leidt dagelijks UX projecten en coacht UX teams.